Frakt och returer

Vi skickar det mesta från holland.

Det medför att vi har en leveranstid på mellan 5-10 dagar, tyvärr händer det ibland att det kan ta något längre tid på grund av svenska posten som kan ta lång tid på sig. Ser du inget i brevlådan så meddela oss snarast. 

Ångerrätt & Returer

Följande returpolicy gäller uteslutande för varor köpta via flyger.se:

Hos flyger.se har du alltid 14 dagars öppet köp från den dag du mottog varan. Vi återför pengarna till det betalkort du använde då du gjorde beställningen. Om detta inte är möjligt, kontaktas du via mejl eller per telefon av en av våra medarbetare på kundtjänst. Om du betalat via faktura, återförs pengarna till ditt konto. Om returvaran möter kraven för vår returpolicy (se nedan), förs pengarna över när vi tagit emot och behandlat ditt returpaket. Vi betalar tillbaka hela beloppet om varan anses defekt eller om felet ligger hos flyger.se. Vid alla andra former av retur ska du betala enligt gällande taxor.

Krav för returvaror

Alla varor som skickas i retur ska paketeras ordentligt och, om möjligt, i originalförpackningen. Varorna ska vara i samma skick som vid mottagandet. Varan ska vara i ett sådant skick att den kan säljas till en annan kund. Av denna anledning vill vi även att alla varor skickas tillbaka i den förpackning som de skickades i till dig, så att både varor och förpackning kan återanvändas.

Returfrakten betalas av konsumenten.

När du vill returnera en vara, eller om du har frågor angående returnering av varor ska du kontakta oss på info@flyger.se.

Returvaror ska skickas till

Peters Konsulttjänst

co Peter Samuelsson

Snurrebocksvägen 5

45170 Uddevalla

Sverige


Om oss
Vi letar efter nya spännande märken, vi läser och följer många bloggare vilka testar drönare som är prisvärda och enkla att reparera